reklama

"Oci? Ty vieš spraviť guláš aj jednou rukou,...

pretože v tej druhej máš pivo však?" spýtal sa malý chlapček svojho ocka asi pred dvomi dňami na Španej doline. Samozrejme som sa neudržal a začal som sa smiať. No viac táto otázka zaskočila samotného oca, ktorý sa na syna pozeral a po malej chvíľke povedal: "Áno, ale skade to máš synček?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Samozrejme z televízie. Na pohľad veľmi zábavná situácia, no pokračovanie rohovoru bolo ešte zaujímavejšie, lebo chlapček pokračoval: "Môžem aj ja robiť guláš a v druhej ruke mať pivo?" Málokto by sa nad týmto bol zamyslel, no mňa hneď napadlo, že reklamy sú pre deti nebezpečný nástroj. Čo vidia v telke to si zapamätajú a potom neskôr opakujú. A obsah reklám je tiež podľa mňa vo veľa prípadoch na hrane morálnych zákonov a niektoré reklamy nemôžem ani cítiť. Jednotlivé firmy nevedia ako zaujať a tak v reklamách vystupujú častokrát ženy takmer bez oblečenia predvádzajúc pohyby, ktoré určite nemajú pôvod v salse. A keď v reklamách nevidno ženy, tak je tam alkohol, cigy a to isté dookola.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz nájsť reklamu ktorá by ma zaujala a bola by sama o sebe pekná bez žien, alkoholu je vééľmi ťažké.

Jaroslav Dodok

Jaroslav Dodok

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý študent ktorého zaujíma dianie vo svete a v regióne. Zoznam autorových rubrík:  Politika - názoryMédia, mediálny bordelŠport ako ho vnímam jaPríroda, svet vôkolSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu