Samozrejme z televízie. Na pohľad veľmi zábavná situácia, no pokračovanie rohovoru bolo ešte zaujímavejšie, lebo chlapček pokračoval: "Môžem aj ja robiť guláš a v druhej ruke mať pivo?" Málokto by sa nad týmto bol zamyslel, no mňa hneď napadlo, že reklamy sú pre deti nebezpečný nástroj. Čo vidia v telke to si zapamätajú a potom neskôr opakujú. A obsah reklám je tiež podľa mňa vo veľa prípadoch na hrane morálnych zákonov a niektoré reklamy nemôžem ani cítiť. Jednotlivé firmy nevedia ako zaujať a tak v reklamách vystupujú častokrát ženy takmer bez oblečenia predvádzajúc pohyby, ktoré určite nemajú pôvod v salse. A keď v reklamách nevidno ženy, tak je tam alkohol, cigy a to isté dookola.
Teraz nájsť reklamu ktorá by ma zaujala a bola by sama o sebe pekná bez žien, alkoholu je vééľmi ťažké.